ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ 1929

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩΤA ΕΛΟΥΣ

Ο 1ος ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ & ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

Υπό τήν έπωνυμίαν άθλητική καί ποδοσφαιρική ένωσις ¨Εύρώτας¨ ίδρίθει είς Έλος τήν 1η Όκτώβρίου 1929.

Είς τό πρωτοδικείο Σπάρτης έστάλει είς τριπλούν καταστατικόν πρός έγκρισιν τήν 10η Ίουλίου1930.

Τό πρωτοδικείον Σπάρτης διά τής ύπ αριθ 699/26-9-1930 αποφάσεώς του άνεγνώρισε τόν Έυρώτα,ύπό τήν έπωνυμίαν

άθλητική καί ποδοσφαιρική ένωσις ¨Εύρώτας¨ μέ έδρα τό Δουραλή Τ.Δ. Έλους.

Ήμερομηνία άντιγράφου άποφάσεως 1-10-1930

Πρόεδρος :Θεόδωρος Ζαχαράκος,Γ. Γραμματεύς: Γεώρ. Χριστοφοράκος

Ίδριτικά μέλη : Αν. Παστελής ,Χρύσ.Παπανάκος,Ιωαν.Παστελής,Σταύρος Χαρακάκος,Διονύσιος Καμπάς,(όνομα δισανάγνωστο),Γεώρ. Γεωργόπουλος,Κ. Γεωργόπουλος

ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΤΡΟΠΑΙΩΝ:

Πρωταθλήματα:1967,1969-1970,-1978-1979,1983-1984,1991-1992,1994-1995

Κύπελλα :1969,1969-1970,1971-1972,1973-1974,1986-1987,1994-1995,

1995-1996,1996-1997

Πρωταθλήματα β΄:1976,1999-2000,2002-2003,2013-2014.

ΣΥΜΕΤΟΧΕΣ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ:1979-80,1984-85.Δ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:1992-93,1993-94,1995-96,1996-97,1997-98(2ος)

Ο Ευρώτας Έλους είναι η πρώτη ομάδα σε συμμετοχές στην Α κατηγορία Λακωνίας και δεν έχει υποβιβαστεί ποτέ σε κανονική αγωνιστική περίοδο υπό ομαλές συνθήκες. Έχει γιά έδρα του από τις 8-9-1963 το Γήπεδο Έλους ΄ Βασίλειος Μιχελάκος΄το οποίο διαθέτει χόρτο απο το 2004,Κερκίδες 500 θέσεων(το 2ο γήπεδο με τσιμεντένιες κερκίδες αυτής της χωρητικότητας,που στην ουσία είναι μεγαλύτερη των 500 θέσεων) με φωτισμό(Ο 1ος επίσημος ποδοσφαιρικός αγώνας στην Λακωνία με φωτισμό έγινε στο γήπεδο του Έλους..φυσικά η μια ομάδα ήταν ο Ευρώτας και είναι το 2ο γήπεδο της Λακωνίας με φωτισμό!).Τα Χρώματα της ομάδος ειναι ερυθρόλευκα, δεύτερο χρώμα μπλε-άσπρο.

Ο Ευρώτας Έλους είναι η μοναδική ομάδα που δεν έχει αλλάξει ποτέ την ονομασία της,δεν έχει διαλυθεί ποτέ,ενώ..., κάνει σέντρα από την ίδρυση και συμμετοχή των ομάδων της Λακωνίας στην Ε.Π.Σ. Μεσσηνίας- Λακωνίας.

Live Skcorer

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ 1929

ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

Μακ: «Μόνο στο τέλος μπορούμε να πανηγυρίσουμε»

Μακ: «Μόνο στο τέλος μπορούμε να πανηγυρίσουμε» Μπορεί ο ΠΑΟΚ να βρίσκεται για αρκετό καιρό στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα, ωστόσο όπως τονίζει ο Ρόμπερτ Μακ, ο «δικέφαλος» θα μπορεί να πανηγυρίσει μόνο στο τέλος του πρωταθλήματος.

Επίσης, μίλησε για τις σχέσεις του με τον Αγγελο Αναστασιάδη, την κόντρα με τον Ολυμπιακό, την ήττα της Εθνικής μας από τα Νησιά Φερόε, αλλά και την καθιέρωσή του στην Εθνική Σλοβακίας.
Αναλυτικά όσα είπε στην εφημερίδα Metrosport:
Για την ετοιμότητά του μετά τον τραυματισμό του και τον λόγο για τον οποίο δεν αγωνίστηκε κόντρα στα Σκόπια: "Δεν υπάρχει κανένας λόγος. Από την αρχή γνώριζα ότι δεν ήμουν έτοιμος να παίξω 90 λεπτά και είχα συζητήσει με τον προπονητή μου να αγωνιστώ 20, 30 λεπτά αν ήταν αναγκαίο. Το ματς πήγε πολύ καλά για μας και δεν χρειάστηκε να πάρει κανένα ρίσκο ο κ. Κόζακ. Κατανοώ την απόφασή του και φυσικά δεν είμαι θυμωμένος. Θα δω πώς θα είμαι στις προπονήσεις μέχρι το φιλικό κόντρα στην Φινλανδία. Αν είμαι 100% εντάξει θα αγωνιστώ".
Για την θετική του παρουσία στους τελευταίους αγώνες της Εθνικής Σλοβακίας: "Έχουμε πολύ καλή συγκομιδή βαθμών, αλλά προτιμάμε να βλέπουμε μόνο το επόμενο παιχνίδι. Με γεμίζει χαρά ότι βοήθησα και εγώ μέχρι τώρα, αλλά νομίζω ότι όλη η ομάδα πάει καλά".
Για την ήττα της Εθνικής Ελλάδας από τα Νησιά Φερόε: "Έμαθα το αποτέλεσμα και πραγματικά είναι απογοητευτικό, ντροπιαστικό θα έλεγα, που έχασαν από μία τόσο μικρή ομάδα. Είναι ένα πρόβλημα που πρέπει να το αντιμετωπίσουν οι Έλληνες, εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι. Στεναχωριέμαι, μόνο, γιατί στην ομάδα υπάρχουν και κάποιοι παίκτες του ΠΑΟΚ που κάνουν την δική τους προσπάθεια να βρίσκονται στην Εθνική. Ελπίζω στην πορεία να πετύχουν το καλύτερο δυνατό".
Για την έως τώρα πορεία του ΠΑΟΚ: "Το αξίζουμε γιατί παίξαμε πολύ καλά, όμως, μιλάμε για εννιά μόνο ματς και δεν πρέπει να πανηγυρίζουμε. Είδαμε ότι με τον Παναθηναϊκό είχαμε ένα αρνητικό αποτέλεσμα. Όπως ανεβήκαμε γρήγορα ψηλά, έτσι γρήγορα μπορούμε να πέσουμε. Μόνο στο τέλος της σεζόν μπορούμε να πανηγυρίσουμε και ελπίζω να το κάνουμε".
Για τους λόγους που οδήγησαν στην ήττα του ΠΑΟΚ από τον Παναθηναϊκό: "Είδα τον αγώνα, δεν ξέρω αν μπορούμε να μιλήσουμε για κούραση. Σίγουρα δεν παίξαμε καλό ποδόσφαιρο, όπως έχουμε δείξει ότι μπορούμε. Ίσως να μην είχαμε την αυτοπεποίθηση άλλων αγώνων. Πάντως, ο Παναθηναϊκός δεν ήταν καλύτερος από εμάς".
Για την πίεση που "ασκεί" η πρωτιά στην Superleague: "Αν δεις την ομάδα θα διαπιστώσεις ότι υπάρχουν αρκετά νέα παιδιά, αυτό όμως δεν αλλάζει την ουσία. Οφείλουμε να είμαστε έτοιμοι να αντέξουμε την πίεση, σε κάθε ματς να δίνουμε το 100%, αν θέλουμε να βγούμε πρωταθλητές. Κάθε αναμέτρηση πρέπει να την βλέπουμε ξεχωριστά, αλλά να έχουμε την ίδια νοοτροπία και διάθεση. Είτε παίζουμε με τον δεύτερο, είτε με τον τελευταίο στην βαθμολογία".
Για την απουσία τόσο την δικιά του, όσο και του Ρατς από το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό: "Δεν μ' αρέσει να το λέω, αλλά, ειλικρινά, στο συγκεκριμένο ματς μας έλειψε η ταχύτητα. Και δεν αφορά μόνο σε μένα αυτή η διαπίστωση. Πρέπει, όμως, να κοιτάξουμε μπροστά και να έχουμε αυτοπεποίθηση. Αντιλαμβάνομαι ότι όλοι στον ΠΑΟΚ με βλέπουν θετικά να αναγνωρίζουν την αξία μου. Εγώ νιώθω καλά που είμαι στην ομάδα, είμαι χαρούμενος που παίζω και σκοράρω και επειδή όλα γίνονται στο ποδόσφαιρο ελπίζω στο τέλος να έχουμε μεγάλες πιθανότητες να πάρουμε το πρωτάθλημα".
Για το ελληνικό πρωτάθλημα: "Υπάρχουν κάποιες πολύ καλές ομάδες, όμως η Λίγκα δεν είναι μία από τις καλύτερες της Ευρώπης. Νομίζω είναι σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο και εγώ θέλω να βοηθήσω τον ΠΑΟΚ να διακριθεί σ' αυτή".
Για τους προσωπικούς του στόχους: "Έχω προσωπικούς στόχους, αλλά επιδιώκω να προχωρώ βήμα-βήμα και να μην λέω «θα βάλω τόσα γκολ». Για μένα το σημαντικό είναι να βοηθώ την ομάδα".
Για το μυστικό της μέχρι στιγμής επιτυχίας: "Παίζουμε με ένα συγκεκριμένο τρόπο που μας ζητάει ο προπονητής. Δώσαμε εννιά ματς, έχουμε, όμως, άλλα 25. Όλοι όμως βλέπουν ότι η ομάδα τρέχει πολύ… Τρέχουμε και πιέζουμε τον αντίπαλο, γιατί έχουμε δουλέψει πολύ σ' αυτό. Ακολουθούμε μία τακτική και μπορούμε να βελτιωθούμε κι άλλο".
Για τον παράγοντα κούραση από τα συνεχόμενα παιχνίδια και αν λόγω της προσπάθειας στο πρωτάθλημα δεν μένουν δυνάμεις για την Ευρώπη: "Εμείς πάμε παιχνίδι με παιχνίδι, έχουμε ματς κάθε Πέμπτη και Κυριακή και είναι πολύ δύσκολο να παίζεις συνεχώς 90 λεπτά. Θέλουμε να κερδίζουμε κάθε ματς. Είναι αλήθεια, όμως, ότι για τον ΠΑΟΚ το πιο σημαντικό είναι να κατακτήσει το Πρωτάθλημα".
Για την απόδοσή του και αν έχει φτάσει σε κορυφαία επίπεδα: "Εσείς βλέπετε και κρίνετε την απόδοσή μου. Εγώ πάντα μπαίνω με διάθεση να δώσω το 100%, άσχετα αν η απόδοση κάποιες φορές δεν είναι καλή. Στόχος μου είναι να βοηθώ τον ΠΑΟΚ να κερδίζει".
Για την ατμόσφαιρα στην Τούμπα: "Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ είναι πολύ φιλικοί μαζί μου. Με σταματάνε στο δρόμο και μου μιλάνε. Όσο για την Τούμπα η ατμόσφαιρα πραγματικά είναι πάρα πολύ καλή. Έχω παίξει, βέβαια, και στην Γερμανία σε γήπεδα με 60.000 κόσμο. Στην Ελλάδα και όχι μόνο, οι οπαδοί του ΠΑΟΚ ξεχωρίζουν".
Για την γεμάτη Τούμπα και αν αγχώνει τους παίκτες του ΠΑΟΚ: "Για μένα δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Μπορείς να ρωτήσεις όλους τους παίκτες να σου πουν την άποψή τους".
Για την καλύτερη έως τώρα στιγμή του στον ΠΑΟΚ: "Δεν νομίζω ότι έχει έρθει ακόμη. Αυτή θα την ξεχωρίσω στο τέλος της σεζόν. Προς το παρόν κρατώ ότι παίζουμε σε κάθε ματς για να κερδίζουμε και τα πάμε καλά".
Για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό: "Το πιο σημαντικό δεν είναι να κερδίσεις τον Ολυμπιακό, αλλά ο τίτλος. Η καλύτερη στιγμή θα έρθει αν τερματίσουμε πρώτοι. Με τον Ολυμπιακό είναι ένα ντέρμπι, όμως το πιο σημαντικό είναι το ίδιο το Πρωτάθλημα".
Για τις σκέψεις του για το μέλλον: "Δεν ξέρω, δεν μπορώ να μιλήσω γι' αυτό. Εδώ δεν ξέρω τι θα συμβεί αύριο. Το σίγουρο είναι ότι τώρα παίζω για τον ΠΑΟΚ, αγαπώ αυτό που κάνω και την ομάδα και προσπαθώ για το καλύτερο".
Για το γεγονός ότι είναι και πατέρας και επαγγελματίας παίκτης σε νεαρή ηλικία: "Η οικογένεια είναι το πρώτο πράγμα στην ζωή μου. Το ποδόσφαιρο είναι το επάγγελμά μου. Η οικογένεια είναι, όμως, το πιο σημαντικό. Γι' αυτήν κάνεις τα πάντα".
Για το παιδί και πόσο τον βοηθάει να είναι ήρεμος μέσα στο γήπεδο: "Με το μωρό δεν είναι εύκολα τα πράγματα μέσα στο σπίτι. Δεν έχει και τόση ηρεμία (σ.σ. γελάει). Αλλά είναι επιλογή μου και έχω και την γυναίκα μου που έχει αναλάβει πολλά πράγματα στην οικογένεια".
Για την αναφορά της γυναίκας του σε παλιότερη συνέντευξη, όπου είχε παραδεχθεί ότι του κάνει σκληρή κριτική και ότι του ζητά να παίζει πιο δυνατά: "Πάντα μου τα λέει αυτά, αλλά το στυλ παιχνιδιού μου είναι συγκεκριμένο. Δεν θα με αλλάξει η γυναίκα μου. Μιλάμε μαζί, αλλά δεν παίζει εκείνη ποδόσφαιρο. Εγώ παίζω και ξέρω ποιο είναι το καλύτερο".
Για το γεγονός ότι φέτος σκοράρει πολύ και κατά πόσο ο Αναστασιάδης έχει καταφέρει να τον αξιοποιεί στο μάξιμουμ: "Νομίζω ότι αυτό που κάνει και με βοηθά πολύ είναι ότι αν δεν πάω καλά σε ένα ματς με βάζει ξανά στο επόμενο, κάτι που δεν το είχα στη Γερμανία. Μου δείχνει πολύ μεγάλη εμπιστοσύνη και αυτό είναι πολύ σημαντικό για μένα".
Για τον Αγγελο Αναστασιάδη και την άποψη που έχει σχηματίσει: "Όπως όλοι οι προπονητές έτσι και ο κόουτς του ΠΑΟΚ έχει τα ιδιαίτερα στοιχεία του. Για μένα μετρά ότι μου δείχνει εμπιστοσύνη και μου δίνει την ευκαιρία να παίζω, να δείχνω το ταλέντο μου και έτσι να είμαι και στην Εθνική ομάδα. Δεν μπορώ να πω τίποτα κακό γι' αυτόν".
Για την συχνή αναφορά του Αναστασιάδη στον Θεό και την Παναγία και αν αυτό τον ενοχλεί: "Πιστεύει στον Θεό, το δείχνει, αυτός είναι ο τρόπος του, τον σέβομαι και φυσικά δεν με ενοχλεί καθόλου".
Πηγή: Goal

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.