ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ 1929

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩΤA ΕΛΟΥΣ

Ο 1ος ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ & ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

Υπό τήν έπωνυμίαν άθλητική καί ποδοσφαιρική ένωσις ¨Εύρώτας¨ ίδρίθει είς Έλος τήν 1η Όκτώβρίου 1929.

Είς τό πρωτοδικείο Σπάρτης έστάλει είς τριπλούν καταστατικόν πρός έγκρισιν τήν 10η Ίουλίου1930.

Τό πρωτοδικείον Σπάρτης διά τής ύπ αριθ 699/26-9-1930 αποφάσεώς του άνεγνώρισε τόν Έυρώτα,ύπό τήν έπωνυμίαν

άθλητική καί ποδοσφαιρική ένωσις ¨Εύρώτας¨ μέ έδρα τό Δουραλή Τ.Δ. Έλους.

Ήμερομηνία άντιγράφου άποφάσεως 1-10-1930

Πρόεδρος :Θεόδωρος Ζαχαράκος,Γ. Γραμματεύς: Γεώρ. Χριστοφοράκος

Ίδριτικά μέλη : Αν. Παστελής ,Χρύσ.Παπανάκος,Ιωαν.Παστελής,Σταύρος Χαρακάκος,Διονύσιος Καμπάς,(όνομα δισανάγνωστο),Γεώρ. Γεωργόπουλος,Κ. Γεωργόπουλος

ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΤΡΟΠΑΙΩΝ:

Πρωταθλήματα:1967,1969-1970,-1978-1979,1983-1984,1991-1992,1994-1995

Κύπελλα :1969,1969-1970,1971-1972,1973-1974,1986-1987,1994-1995,

1995-1996,1996-1997

Πρωταθλήματα β΄:1976,1999-2000,2002-2003,2013-2014.

ΣΥΜΕΤΟΧΕΣ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ:1979-80,1984-85.Δ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:1992-93,1993-94,1995-96,1996-97,1997-98(2ος)

Ο Ευρώτας Έλους είναι η πρώτη ομάδα σε συμμετοχές στην Α κατηγορία Λακωνίας και δεν έχει υποβιβαστεί ποτέ σε κανονική αγωνιστική περίοδο υπό ομαλές συνθήκες. Έχει γιά έδρα του από τις 8-9-1963 το Γήπεδο Έλους ΄ Βασίλειος Μιχελάκος΄το οποίο διαθέτει χόρτο απο το 2004,Κερκίδες 500 θέσεων(το 2ο γήπεδο με τσιμεντένιες κερκίδες αυτής της χωρητικότητας,που στην ουσία είναι μεγαλύτερη των 500 θέσεων) με φωτισμό(Ο 1ος επίσημος ποδοσφαιρικός αγώνας στην Λακωνία με φωτισμό έγινε στο γήπεδο του Έλους..φυσικά η μια ομάδα ήταν ο Ευρώτας και είναι το 2ο γήπεδο της Λακωνίας με φωτισμό!).Τα Χρώματα της ομάδος ειναι ερυθρόλευκα, δεύτερο χρώμα μπλε-άσπρο.

Ο Ευρώτας Έλους είναι η μοναδική ομάδα που δεν έχει αλλάξει ποτέ την ονομασία της,δεν έχει διαλυθεί ποτέ,ενώ..., κάνει σέντρα από την ίδρυση και συμμετοχή των ομάδων της Λακωνίας στην Ε.Π.Σ. Μεσσηνίας- Λακωνίας.

Live Skcorer

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ 1929

ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

Ο Καλάθης, η Εθνική, ο Παναθηναϊκός και η FIBA

Ο Νικ Καλάθης μίλησε για το μπέρδεμα με το συμβόλαιο του στο ΝΒΑ, για το σοκ του εντοπισμού απαγορευμένης ουσίας σε δείγμα του, για τον Παναθηναϊκό και φυσικά για την Εθνική.

Σε συνέντευξη του στο "Βήμα της Κυριακής", ο Νικ Καλάθης μίλησε για... το τάιμ άουτ που πήρε πέρυσι από την Εθνική και την έννοια που έχει η "επίσημη αγαπημένη" στο μυαλό του. Εξηγεί γιατί διαπραγματευόταν με ευρωπαϊκές ομάδες, ενώ είχε συμβόλαιο με τους Γκρίζιλς (και αυτοί είχαν το δικαίωμα ανανέωσης), αποκαλύπτει το λάθος που έκανε και αφορούσε την τιμωρία του, για χρήση απαγορευμένης ουσίας. 
Διαβάστε τι είπε και για τον Παναθηναϊκό "όπου ήθελα να παίξω, μολονότι άλλες ομάδες μου έδιναν περισσότερα χρήματα".
Για την Εθνική, ο Καλάθης είπε είπε πως "είναι μεγάλη τιμή. Δεν θα ερχόμουν αν δεν το αισθανόμουν έτσι. Είναι τιμή να παίζω για την Ελλάδα, είναι τιμή να βάζουμε όλοι το ταλέντο μας για την πατρίδα μας. Υπάρχουν αρκετοί παίκτες που θα ήθελαν να βρίσκονται εδώ, αλλά δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα. Επομένως εμείς που έχουμε αυτή την ευκαιρία πρέπει να είμαστε υπερήφανοι και να νιώθουμε ευλογημένοι. Πέρυσι πήρα ένα τάιμ άουτ, γιατί ήθελα να ζήσω τις πρώτες ημέρες του νεογέννητου γιου μου, αλλά εφέτος είμαι εδώ για να ζήσω με τα υπόλοιπα παιδιά τις εμπειρίες που μόνο η εθνική ομάδα μπορεί να σου χαρίσει".
για το γρήγορο παιχνίδι που επιδιώκει ο Φώτης Κατσικάρης, εξήγησε "δεν θα έλεγα ότι με εξιτάρει περισσότερο και η απάντηση μου δεν είναι διπλωματική ώστε να μη θίξω τους προηγούμενους προπονητές. Απλώς φαίνεται άτι θα παίζουμε πιο γρήγορα καθώς o κόουτς Κατσικάρης έχει επιρροές από το ισπανικό μπάσκετ. Για να είμαι ειλικρινής, έχουμε γρήγορους παίκτες, όπως ο Παπανικολάου, που μπορούν να φτάσουν εύκολα και γρήγορα στο καλάθι και αυτό σημαίνει εύκολους πόντους. 0 Βασιλειάδης είναι φανταστικός σουτέρ, ο Ζήσης μπορεί να κάνει πολλά. Θεωρώ ότι επέλεξαν τον κατάλληλο προπονητή για αυτή την ομάδα".
για τον Αντετοκούνμπο διευκρίνισε "πάντα είναι δύσκολη η προσαρμογή για έναν παίκτη που έρχεται από το NBA στην Ευρώπη γιατί πρόκειται για δύο διαφορετικούς μπασκετικούς κόσμους, με διαφορετική φιλοσοφία, κανονισμούς και συνήθειες. Όλοι προσπαθούμε να τον βοηθήσουμε. Έχει απίστευτο ταλέντο. Μπορεί να εξελιχθεί σε μεγάλο όπλο για την Εθνική τα επόμενα δέκα χρόνια".
για την ευκαιρία που είχε να γίνει NBAer, διαβεβαίωσε ότι "από μικρό παιδί το όνειρο μου ήταν το NBA. Ήθελα πολύ να το ζήσω και είμαι χαρούμενος που το Μέμφις μου έδωσε πέρυσι την ευκαιρία. Ασφαλώς στην Ευρώπη είχα διαφορετικό ρόλο και έπαιζα πολύ περισσότερο. Στο NBA έπρεπε να κερδίσω ένα-ένα τα λεπτά συμμετοχής και αυτό δεν ήταν εύκολο. Στο ξεκίνημα της χρονιάς αντιμετώπισα κάποια προβλήματα, αλλά από τα μισά της σεζόν και έπειτα άρχισα να παίζω πολύ και να βρίσκω ουσιαστικά τον δρόμο μου. Το θέμα στο NBA είναι να έχεις ευκαιρίες. Ήξερα ότι κάποια στιγμή θα ερχόταν η ώρα μου και ότι απλώς όφειλα να είμαι έτοιμος. Μετά τον τραυματισμό λοιπόν του βασικού πόιντ γκαρντ άρπαξα την ευκαιρία και συνέχισα να παίζω. Ελπίζω η δεύτερη σεζόν μου στους Γκρίζλις να αποδειχθεί ακόμη καλύτερη από την πρώτη".
για το καλοκαίρι και τις διαπραγματεύσεις με ευρωπαϊκές ομάδες, ενημέρωσε πως "δεν ήξερα πού θα αγωνιστώ την επόμενη χρονιά και αυτό δημιουργούσε μια σχετική αβεβαιότητα. Υπήρχε μεγάλο μπέρδεμα με το συμβόλαιο μου. Ο μάνατζερ μου, που είχε κάνει τη συμφωνία με το Μέμφις, προσελήφθη εκ των υστέρων στη διοίκηση του οργανισμού ως τζένεραλ μάνατζερ και μετά έχασε τη θέση του, με αποτέλεσμα να μη γνωρίζω ότι η ομάδα είχε την επιλογή για τη δεύτερη σεζόν του συμβολαίου μου.
Την ίδια στιγμή ο εκπρόσωπος μου συζητούσε με ευρωπαϊκές ομάδες, αλλά στο τέλος το Μέμφις αποφάσισε να με κρατήσει και έτσι θα γυρίσω στο NBA για να τα δώσω όλα και να μπορέσω να βρω ένα καλύτερο συμβόλαιο του χρόνου. Αν δεν τα καταφέρω, πάντα θα υπάρχει η προοπτική της επιστροφής στην Ευρώπη".
για τον Παναθηναϊκό, ομολόγησε πως "η αλήθεια είναι ότι ήθελα να παίξω στον Παναθηναϊκό. Επί τρία χρόνια είχαν φροντίσει πολύ εμένα και την οικογένειά μου και αυτό δεν το ξεχνάω. Όλα όσα είπα στις δηλώσεις μου τα πίστευα και τα αισθανόμουν. Ο Παναθηναϊκός με πήρε από το Κολέγιο και μου πρόσφερε επαγγελματικό συμβόλαιο.
Τα αδέλφια Παύλος και Θανάσης Γιαννακόπουλος με αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή και τώρα συμβαίνει το ίδιο με τον Δημήτρη. Ήταν πάντα εκεί για εμένα και επιπροσθέτως η Αθήνα είναι η καλύτερη πόλη ώστε να ζει μια οικογένεια. Τη λατρεύω και εγώ και η σύζυγος μου. Αν επέστρεφα λοιπόν στην Ευρώπη, θα έπαιζα στον Παναθηναϊκό, μολονότι υπήρχαν ομάδες που μου έδιναν ακόμη περισσότερα χρήματα. Αν το καλοσκεφθεί κανείς, είμαι διπλά ευλογημένος που είχα ανοιχτές δύο πόρτες, τόσο του NBA όσο και της Ευρώπης, θα μείνω εφέτος στο Μέμφις και θα δούμε πού θα με βγάλει τα επόμενα χρόνια η παρουσία μου στο ΝΒΑ".
για τη τιμωρία του, για χρήση απαγορευμένης ουσίας, δήλωσε ότι "σοκαρίστηκα! Με πήραν τηλέφωνο από το εργαστήριο του NBA και με ενημέρωσαν ότι έχει ανιχνευθεί μια απαγορευμένη ουσία. Εξεπλάγην γιατί ποτέ στη ζωή μου δεν έχω πάρει κάποιο βοήθημα νια να μπορώ να παίξω μπάσκετ. Είμαι μάλιστα εναντίον. Το είπα πρώτα στη σύζυγο μου και στον πατέρα μου, αλλά ακόμη δεν μπορούσα να το πιστέψω.
Στην απολογίας μου στη FIBΑ, μίλησα με ειλικρίνεια στα μέλη της επιτροπής ότι ήταν ο τρίτος έλεγχος που περνούσα στο NBA και γενικώς στην καριέρα μου ποτέ δεν είχα αντιμετωπίσει πρόβλημα. Ότι έκανα το λάθος να χρησιμοποιήσω ένα φάρμακο που δεν ήξερα τις ακριβείς ουσίες που περιείχε και όφειλα να το δηλώσω στην ομάδα μου. Ευτυχώς η ειλικρίνειά μου εκτιμήθηκε και σε λίγες ημέρες η ποινή μου εκπνέει, θα χάσω βέβαια τα περισσότερα φιλικά παιχνίδια αλλά θα προλάβω τους δύο τελευταίους αγώνες. Οπότε αρκούμαι στις προπονήσεις μέσα από τις οποίες θα προσπαθήσω να είμαι έτοιμος νια το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα".

Πηγή: Sport 24





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.