ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ 1929

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩΤA ΕΛΟΥΣ

Ο 1ος ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ & ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

Υπό τήν έπωνυμίαν άθλητική καί ποδοσφαιρική ένωσις ¨Εύρώτας¨ ίδρίθει είς Έλος τήν 1η Όκτώβρίου 1929.

Είς τό πρωτοδικείο Σπάρτης έστάλει είς τριπλούν καταστατικόν πρός έγκρισιν τήν 10η Ίουλίου1930.

Τό πρωτοδικείον Σπάρτης διά τής ύπ αριθ 699/26-9-1930 αποφάσεώς του άνεγνώρισε τόν Έυρώτα,ύπό τήν έπωνυμίαν

άθλητική καί ποδοσφαιρική ένωσις ¨Εύρώτας¨ μέ έδρα τό Δουραλή Τ.Δ. Έλους.

Ήμερομηνία άντιγράφου άποφάσεως 1-10-1930

Πρόεδρος :Θεόδωρος Ζαχαράκος,Γ. Γραμματεύς: Γεώρ. Χριστοφοράκος

Ίδριτικά μέλη : Αν. Παστελής ,Χρύσ.Παπανάκος,Ιωαν.Παστελής,Σταύρος Χαρακάκος,Διονύσιος Καμπάς,(όνομα δισανάγνωστο),Γεώρ. Γεωργόπουλος,Κ. Γεωργόπουλος

ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΤΡΟΠΑΙΩΝ:

Πρωταθλήματα:1967,1969-1970,-1978-1979,1983-1984,1991-1992,1994-1995

Κύπελλα :1969,1969-1970,1971-1972,1973-1974,1986-1987,1994-1995,

1995-1996,1996-1997

Πρωταθλήματα β΄:1976,1999-2000,2002-2003,2013-2014.

ΣΥΜΕΤΟΧΕΣ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ:1979-80,1984-85.Δ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:1992-93,1993-94,1995-96,1996-97,1997-98(2ος)

Ο Ευρώτας Έλους είναι η πρώτη ομάδα σε συμμετοχές στην Α κατηγορία Λακωνίας και δεν έχει υποβιβαστεί ποτέ σε κανονική αγωνιστική περίοδο υπό ομαλές συνθήκες. Έχει γιά έδρα του από τις 8-9-1963 το Γήπεδο Έλους ΄ Βασίλειος Μιχελάκος΄το οποίο διαθέτει χόρτο απο το 2004,Κερκίδες 500 θέσεων(το 2ο γήπεδο με τσιμεντένιες κερκίδες αυτής της χωρητικότητας,που στην ουσία είναι μεγαλύτερη των 500 θέσεων) με φωτισμό(Ο 1ος επίσημος ποδοσφαιρικός αγώνας στην Λακωνία με φωτισμό έγινε στο γήπεδο του Έλους..φυσικά η μια ομάδα ήταν ο Ευρώτας και είναι το 2ο γήπεδο της Λακωνίας με φωτισμό!).Τα Χρώματα της ομάδος ειναι ερυθρόλευκα, δεύτερο χρώμα μπλε-άσπρο.

Ο Ευρώτας Έλους είναι η μοναδική ομάδα που δεν έχει αλλάξει ποτέ την ονομασία της,δεν έχει διαλυθεί ποτέ,ενώ..., κάνει σέντρα από την ίδρυση και συμμετοχή των ομάδων της Λακωνίας στην Ε.Π.Σ. Μεσσηνίας- Λακωνίας.

Live Skcorer

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ 1929

ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΜΗ...

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΕΚΛΟΓΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΛΛΩΝ.ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΕΧΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΖΗΤΗΣΕΙ,ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΩ ΚΑΝ ΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΛΑΜΒΑΝΩ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΥΧΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΑ ΕΞΗΣ:ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ FACEBOOK ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ.ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ ΚΑΝ...ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ.ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΝΩΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ....
-.ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΟΥΤΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΔΑΚΤΥΛΑΚΙ ΤΟΥ ΠΟΔΙΟΥ ΚΑΝΕΝΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ...ΕΧΩ ΨΗΦΙΣΕΙ ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ,ΜΟΝΟ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ...ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΛΑΒΕΙ ΤΕΛΟΣ.
-ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ...ΥΠΗΡΧΕ ΘΕΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ,ΚΙ ΑΣ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ,ΕΓΩ ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΙ...ΑΠΛΑ ΕΣΧΙΖΑ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ(ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΙΑ)ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΑΖΑ ΣΤΟ ΦΑΚΕΛΑΚΙ.Η ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ!!!
-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΡΟΥΣΦΕΤΙ.ΙΣΩΣ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ...ΑΝΕΥ ΨΗΦΟΥ(ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ),ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ(1985).
-ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ....ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ...ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.
-ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΒΑΡΑΚΙ ΠΟΥ ΤΟ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΠΕΡΝΩ ΟΡΚΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ.ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΤΑ 42 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ...ΤΗΝ ΜΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ (ΛΑΘΟΣ)...ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ.
-ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΜΙΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΤΡΕΛΟ ΠΟΡΤΑΚΑΛΙ!!!.ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΝΥΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ...ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ...ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΥΤΕΛΗΣ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ 100ΔΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Live Streaming.22:00 Rayo Vallecano vs Athletic Bilbao 0-3(videos) Primera Division


Αντιδράσεις για Ιβάν στο Κιλκίς!

 

Τι θα γίνει με τις κάρτες;

 

Σε απολογία Ατρόμητος και ΠΑΟΚ

 

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ Αμφίβολοι για ΠΑΟΚ οι Λαγός και Αμπέιντ

 

Σταματόπουλος: «Διαφορετικό παιχνίδι αυτό της Κυριακής»

 

Τζέκο ο... εκλεκτός

 

ΟΙ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΟΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ Α.Ο ΣΠΑΡΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ Α.Ε ΣΠΑΡΤΗΣ,Η ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ???

 

Στην Τσέλσι ο Ντιέγκο Κόστα!

 

Τα σύκα και η σκάφη με Σαμαρά!

 

Πογκμπά: «Η Γιουνάιτεντ δεν με σεβάστηκε»

 

Μεγάλη πίκρα στην Βαλένθια

 

Στόχος της Μπάρτσα ο Κουρτουά

 

ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ ΣΤΗΝ «BILD» Γκέτσε: «Δεν είμαι χαρούμενος στη Μπάγερν»

 

«Εκείνοι για να σωθούν, εμείς για την πέμπτη θέση»

 

Live Streaming. 22:05 Valencia CF vs FC Sevilla 3-1(3-3)(videos),Juventus vs SL Benfica 0-0(1-2) Europa League

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.