Ο Έργκους Κάτσε προτίμησε την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος από τη δεύτερη θέση στη Super League, αναφέροντας πως είναι όνειρο ένας τίτλος.


Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στο Sport 103:
Για το αυτογκόλ: «Δώσαμε τα πάντα για να κερδίσουμε γιατί αν χάναμε για κανένα μήνα θα ήμουν πολύ στεναχωρημένος. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου που κερδίσαμε».
Για τη διαφορά οχτώ βαθμών με τον Ολυμπιακό: «Θα κάνουμε τα πάντα για να είμαστε σε κάθε ματς καλοί για να παίρνουμε βαθμούς και η ομάδα να ενώνεται περισσότερο. Ήδη είμαστε στη δεύτερη θέση, δεν νομίζω ότι θα έχουμε πρόβλημα, αλλά χρειάζεται ακόμη προσπάθεια»
Για το αν προτιμά τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα ή το Κύπελλο: «Και τα δύο, αλλά περισσότερο το Κύπελλο. Αν πάρουμε το Κύπελλο θα είναι όνειρο μετά από τόσα χρόνια να κατακτήσουμε έναν τίτλο, θα δώσουμε χαρά»
Για το γεγονός ότι είναι βασικός και αναντικατάστατος: «Το καλοκαίρι δεν πίστευα ότι θα μπω με τη μία και θα παίξω βασικός, η ζωή όμως είναι έτσι και τώρα ζω ένα όνειρο. Αυτό που ζω φέτος είναι το καλύτερο δώρο και ευχαριστώ».
Για τον χαρακτήρα του: «Ο χαρακτήρας μου είναι έτσι, όταν κάνω λάθος τρελαίνομαι, χτες μετά το αυτογκόλ για ένα τέταρτο δεν ήθελα να μιλάω σε κανέναν. Πρέπει, πάντως, μετά το αυτογκόλ να συνεχίζεις και να προσπαθείς».
Για το νέο συμβόλαιο που κέρδισε στον ΠΑΟΚ: «Είμαι χαρούμενος που έχω υπογράψει, άλλαξε η ζωή μου, από εκεί που έπαιρνα 800 ευρώ τώρα μπορώ και πλέον βοηθάω και την οικογένειά μου».
Για τις ευκαιρίες που παίρνουν οι νεαροί παίκτες: «Πρέπει ο κάθε νεαρός να δίνει την ψυχή του, πρέπει να αρπάζει την κάθε ευκαιρία γιατί μετά δεν ξέρεις πως θα στα φέρει η ζωή. Όπως εγώ σε ένα παιχνίδι με τον Πανσερραϊκό πιο παλιά δεν είχα αρπάξει την ευκαιρία και έφυγα δανεικός».
Για τον Ιβάν Σαββίδη: «Εχει αλλάξει πολύ την ομάδα και στο οικονομικό, έχει αλλάξει σελίδα ο ΠΑΟΚ, έχει κάνει πολλά πράγματα ο πρόεδρος κι εμείς θα πρέπει να του το ανταποδώσουμε στο γήπεδο για να κάνει κι άλλα. Βλέπουμε πολλές ομάδες που δεν έχουν αυτή την οικονομική δυνατότητα και αισθανόμαστε τυχεροί».
Για την Εθνική ομάδα: «Για την Εθνική δεν έχω αποφασίσει ακόμη, θα το κοιτάξω αργότερα είναι δύσκολη απόφαση». 
Πηγή: Gazzetta

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Αυτά θα αποκαλύψει απόψε ο "Παπ"

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Θεατρικό έργο η τραγική ιστορία του Ένκε

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Mε το τρένο είναι επικίνδυνο να παίζεις παιχνίδια! (video)

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Σκόνδρας: «Έτοιμος για το παραπάνω βήμα»

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Βίντεο: Δείτε το απίστευτο τρίποντο που έβαλε μαθήτρια 

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Ηρακλής Ψαχνών: Επέστρεψε με πολλά παράπονα

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Ανεβάζει ρυθμούς ο Διαμαντίδης

 

EYΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Τελειώνει οριστικά ο Λάμπαρντ

Email.eyrwtaselous@yahoo.gr