ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ 1929

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩΤA ΕΛΟΥΣ

Ο 1ος ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ & ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

Υπό τήν έπωνυμίαν άθλητική καί ποδοσφαιρική ένωσις ¨Εύρώτας¨ ίδρίθει είς Έλος τήν 1η Όκτώβρίου 1929.

Είς τό πρωτοδικείο Σπάρτης έστάλει είς τριπλούν καταστατικόν πρός έγκρισιν τήν 10η Ίουλίου1930.

Τό πρωτοδικείον Σπάρτης διά τής ύπ αριθ 699/26-9-1930 αποφάσεώς του άνεγνώρισε τόν Έυρώτα,ύπό τήν έπωνυμίαν

άθλητική καί ποδοσφαιρική ένωσις ¨Εύρώτας¨ μέ έδρα τό Δουραλή Τ.Δ. Έλους.

Ήμερομηνία άντιγράφου άποφάσεως 1-10-1930

Πρόεδρος :Θεόδωρος Ζαχαράκος,Γ. Γραμματεύς: Γεώρ. Χριστοφοράκος

Ίδριτικά μέλη : Αν. Παστελής ,Χρύσ.Παπανάκος,Ιωαν.Παστελής,Σταύρος Χαρακάκος,Διονύσιος Καμπάς,(όνομα δισανάγνωστο),Γεώρ. Γεωργόπουλος,Κ. Γεωργόπουλος

ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΤΡΟΠΑΙΩΝ:

Πρωταθλήματα:1967,1969-1970,-1978-1979,1983-1984,1991-1992,1994-1995

Κύπελλα :1969,1969-1970,1971-1972,1973-1974,1986-1987,1994-1995,

1995-1996,1996-1997

Πρωταθλήματα β΄:1976,1999-2000,2002-2003,2013-2014.

ΣΥΜΕΤΟΧΕΣ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ:1979-80,1984-85.Δ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:1992-93,1993-94,1995-96,1996-97,1997-98(2ος)

Ο Ευρώτας Έλους είναι η πρώτη ομάδα σε συμμετοχές στην Α κατηγορία Λακωνίας και δεν έχει υποβιβαστεί ποτέ σε κανονική αγωνιστική περίοδο υπό ομαλές συνθήκες. Έχει γιά έδρα του από τις 8-9-1963 το Γήπεδο Έλους ΄ Βασίλειος Μιχελάκος΄το οποίο διαθέτει χόρτο απο το 2004,Κερκίδες 500 θέσεων(το 2ο γήπεδο με τσιμεντένιες κερκίδες αυτής της χωρητικότητας,που στην ουσία είναι μεγαλύτερη των 500 θέσεων) με φωτισμό(Ο 1ος επίσημος ποδοσφαιρικός αγώνας στην Λακωνία με φωτισμό έγινε στο γήπεδο του Έλους..φυσικά η μια ομάδα ήταν ο Ευρώτας και είναι το 2ο γήπεδο της Λακωνίας με φωτισμό!).Τα Χρώματα της ομάδος ειναι ερυθρόλευκα, δεύτερο χρώμα μπλε-άσπρο.

Ο Ευρώτας Έλους είναι η μοναδική ομάδα που δεν έχει αλλάξει ποτέ την ονομασία της,δεν έχει διαλυθεί ποτέ,ενώ..., κάνει σέντρα από την ίδρυση και συμμετοχή των ομάδων της Λακωνίας στην Ε.Π.Σ. Μεσσηνίας- Λακωνίας.

Live Skcorer

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ 1929

ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:F1 Σουζούκα: «Χαρακίρι» Αλόνσο, πέταγε φωτιές ο Φέτελ!


Άναψε για τα… καλά η «μάχη» του πρωταθλήματος της Formula 1, καθώς ο Σεμπάστιαν Φέτελ πανηγύρισε την τρίτη του νίκη – δεύτερη συνεχόμενη – στη Σουζούκα της Ιαπωνίας, πλησιάζοντας στους τέσσερις βαθμούς τον Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος εγκατέλειψε - Δεύτερος ο Φελίπε Μάσα, βάθρο εντός έδρας πανηγύρισε ο Καμουί Κομπαγιάσι.
Από την αρχή ξεκινά, όπως όλα μαρτυρούν, το φετινό συγκλονιστικό πρωτάθλημα της F1, καθώς ο Γερμανός πιλότος της Red Bull, οποίος διατήρησε άνετα την πρώτη θέση μέχρι την καρό σημαία είναι αποφασισμένος να υπερασπιστεί τον τίτλο του, μέχρι τελευταίο… γύρο και στην Ιαπωνία όλα συνωμότησαν προκειμένου να φθάσει σε απόσταση αναπνοής τον Φερνάντο Αλόνσο!
«Βαλτός» του δύο φορές Παγκόσμιου πρωταθλητή φαίνεται πως ήταν ο Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος όχι μόνο ανάγκασε τον Φερνάντο Αλόνσο να εκκινήσει από την έκτη θέση, λόγω της εξόδου που είχε στα τελευταία λεπτά των κατατακτήριων δοκιμών, αλλά στον αγώνα ολοκλήρωσε το… σαμποτάζ, στέλνοντας τον Ισπανό με… το καλημέρα στο γκαράζ της Ferrari.
Την ίδια ώρα ο Φελίπε Μάσα, θύμιζε κάτι από… παλιά έχοντας πάρει φωτιά στα κόκκινα (εκκίνησε εξαιρετικά, απέφυγε τα λάθη και ακολούθησε κατά γράμμα την πολύ καλή στρατηγική της ομάδας του) και μετά τις 24/10/2010 ανέβαινε ξανά στο βάθρο, στέλνοντας σαφές… μήνυμα στη σκουντερία.
Την αποθέωση από τους συμπατριώτες του γνώρισε ο Κομπαγιάσι ο οποίος ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο (συμπληρώνοντάς το από την τρίτη θέση), εντός έδρας, για να γίνει έτσι ο δεύτερος Ιάπωνας που ανεβαίνει στο βάθρο μετά το 1990 και τον Σουζούκα Αγγούρι.
Ο Κομπαγιάσι εκκίνησε πολύ καλά, άφησε πίσω του τον Μαρκ Γουέμπερ και κατάφερε να υπερασπιστεί τη θέση του από τον Τζένσον Μπάτον, ο οποίος στους τελευταίους γύρους γέμιζε τους καθρέφτες του.
Την ίδια ώρα ικανοποίηση επικρατούσε στη McLaren με τους Τζένσον Μπάτον και Λιούις Χάμιλτον να βλέπουν την καρό σημαία από την τέταρτη και πέμπτη θέση, αντίστοιχα, ενώ αρκετά καλός ήταν και ο Μίκαελ Σουμάχερ ο οποίος εκκίνησε από την 22η θέση, ωστόσο είδε τερμάτισε 11ος.
Ραντεβού με την ατυχία είχε ο έτερος πιλότος της Red Bull, Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος όχι μόνο δεν εκκίνησε καλά, χάνοντας τη θέση του από τον Καμούι Κομπαγιάσι, αλλά είδε και τον Ρομάν Γκροσεάν να τον στέλνει στα πιτ για αλλαγή αεροτομής, πριν ολοκληρώσει τον αγώνα από την ένατη θέση. Στους άτυχους και ο Νίκο Ρόσμπεργκ, ο οποίος εγκατέλειψε στην πρώτη στροφή.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Φέτελ, Red Bull
2. Μάσα, Ferrari
3. Κομπαγιάσι, Sauber
4. Μπάτον, McLaren
5. Χάμιλτον, McLaren
6. Ραϊκόνεν, Lotus
7. Χούλκενμπεργκ, Force India
8. Μαλδονάδο, Williams
9. Γουέμπερ, Red Bull
10. Ρικιάρντο, Toro Rosso
11. Σουμάχερ, Mercedes
12. Ντι Ρέστα, Force India
13. Βερνιέ, Toro Rosso
14. Σένα, Williams
15. Γκροσεάν, Lotus
16. Κοβαλάινεν, Caterham
17. Γκλοκ, Marussia
18. Πετρόφ, Caterham
19. Ντε λα Ρόσα, HRT


ΠΗΓΗ:Onsports.gr

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Βέροια - Ατρόμητος 2-2

 

ΕΥΡΩΤΑΣ EΛΟΥΣ:ΑΕΚ - Κέρκυρα 1-1

 

ΕΥΡΩΤΑΣ ΕΛΟΥΣ:Εποχή Σαρρή στην ΕΠΟ!

Email.eyrwtaselous@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.