Ο Πορτογάλος τεχνικός εξήγησε γιατί δεν μπορούσε να δεχτεί τη πρόταση της ομάδας του Λονδίνου
Ο ίδιος όμως αρνήθηκε και εξήγησε το γιατί: "Δεν μπορούσα να πάω τότε. Δεν μπορούσα να κοουτσάρω άλλη ομάδα στην Αγγλία για δυο χρόνια".
Ο Πορτογάλος τεχνικός αναφερόταν σε όρο που υπήρχε τότε στο συμβόλαιο του με τη Τσέλσι και σε ερώτηση αν θα πήγαινε στη Τότεναμ σε περίπτωση που είχε τη δυνατότητα, απάντησε λέγοντας το εξής: "Όχι, δεν θα είχα πάει επειδή αγαπάω πολύ τους οπαδούς της Τσέλσι".
Πηγή: AEK365
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.